Wydarzenia

Tatra Premium Magazine

Tatra Premium Magazine

ze statuetką „SUKCES ROKU 2019”!


 

30 marca w hotelu Pałac i Folwark Łochów pod Warszawą odbyła się IX edycja Gali „Osobowości i Sukcesy Roku 2019”.

Wręczono statuetki za wyjątkowe dokonania w dziedzinie twórczości, przedsiębiorczości oraz inicjatyw społecznych. Wyróżnienie otrzymał też Tatra Premium Magazine, a nagrodę odebrała redaktor naczelna Dominika Bukład.


 

„Osobowości i Sukces y Rok u 2019”

Organizatorem gali i pomysłodawcą nagrody jest Mariusz Pujszo, wydawca magazynu „Osobowości i Sukcesy”, który osobiście wręczył nagrody wyróżnionym. - Już po raz dziewiąty nagrodziliśmy wyjątkowe osobowości, które poprzez swoją pracę czy działalność w minionym roku zasłużyły na wyróżnienie. Nasze nagrody pokazują, że sukces może odnieść każdy - powiedział Mariusz Pujszo. Statuetki przyznawane są od 10 lat w kategoriach „Osobowość Roku”, „Super Sukces Roku”, „Sukces  Roku”, „Człowiek Sukcesu”, „Międzynarodowy Sukces Roku” i wyróżnienie „Na Drodze do Sukcesu”. Wydarzenie uświetniło około 500 gości z Polski i ze świata. 

Organizatorzy przygotowali liczne atrakcje dla zgromadzonych - na scenie pojawili się m.in. Zespół Pieśni i Tańca Śląsk, Natalia Opyrchał, Izabela Trojanowska, Olga Bończyk, Marcin Miller, prosto z Paryża - Jerry Leonide w duecie z zespołem Clarisse Sisters z Mauritiusa, Izabella Żebrowska oraz Ewa Vieira z Grupą As Belezas do Brasil.

 

„Luksusowa Marka Roku 2019”

Mariusz Pujszo i jego firma Excellent Events jest też organizatorem Gali „Luksusowa Marka Roku”, która gromadzi właścicieli i prezesów wiodących firm w Polsce, działających na rynku dóbr luksusowych. Kolejna jubileuszowa X Gala i  towarzyszące jej Targi Luksusu odbywać się będą od 22 do 24 listopada w Zamku Janów Podlaski w Janowie Podlaskim. Na cały weekend zaplanowane są spotkania biznesowe, sympozja, wystawy, koncerty oraz Targi Luksusu, a zwieńczeniem wydarzenia będzie przyznanie statuetek podczas uroczystej gali. Oba wydarzenia - „Osobowości i Sukcesy Roku” oraz „Luksusowa Marka Roku” - mają niezwykle prestiżowy i networkingowy charakter. Goście, laureaci i partnerzy biznesowi mogą prezentować swoje firmy, usługi, a także nawiązać cenne kontakty i rozwijać swój biznes. 


Trzy pytania do Mariusza Pujszo, inicjatora i organizatora gali

„Osobowości i Sukcesy Roku” oraz „Luksusowa Marka Roku”

Ewa Szul-Skjoeldkrona: Kilka razy do roku organizuje Pan gale w różnych miejscach Polski. Jaki cel Panu przyświeca?

Mariusz Pujszo: To są imprezy towarzysko-biznesowe. Zależy mi na tym, żeby zapewnić fajną atmosferę, w której ludzie mogą miło, kreatywnie i pożytecznie spędzić ze sobą czas. Mamy w Polsce tendencję do niedoceniania, a wręcz zwalczania osobowości. A przecież to właśnie osobowości popychają nasz świat do przodu. Dlatego niebanalnych, myślących samodzielnie, kreatywnych, wyrastających ponad tłum ludzi powinniśmy szanować i nagradzać, żeby mogli być autorytetami i  przykładem dla innych. U mnie na galach bywają osoby, które pewnie nigdzie indziej nie miałyby okazji się spotkać, bo pochodzą z różnych światów - profesorowie medycyny i piosenkarze disco polo, architekci i aktorzy, biznesmeni i sportowcy. W styczniu 2020 r. będę organizował prestiżową galę w Paryżu - European Luxury Brand of the Year. Będzie to z pewnością wspaniała okazja do zaprezentowania polskich i europejskich firm oraz do nawiązania nowych kontaktów osobistych i  oczywiście handlowych. 

Wydaje Pan także dość ściśle powiązany z galami magazyn „Osobowości i Sukcesy”, który w 2019 r. będzie obchodził pięciolecie istnienia.

Zaczynałem od organizacji wydarzenia, ale potem pomyślałem, że warto byłoby pisać o ludziach, którzy mają prawdziwą osobowość oraz którzy odnieśli sukces. Bo w ten sposób ich style życia, sposoby myślenia, poglądy i osiągnięcia można przedstawiać szerszemu gronu.

Czy udział w Pana galach pozwala ludziom rozwijać się biznesowo?

Zdecydowanie! Udział w galach „Osobowości i Sukcesy Roku” oraz „Luksusowa Marka Roku” to nie tylko wykorzystanie emblematu w celach sprzedażowych, ale także prestiż, jaki niesie ze sobą uzyskanie tytułu laureata zarówno „Sukcesu  Roku” jak i „Luksusowej Marki Roku”. Dla firmy, produktu czy usługi, które otrzymały tę prestiżową statuetkę, otwiera się możliwość nawiązania cennych kontaktów z innymi uczestnikami. Kontakty międzyludzkie i wymiana opinii to nadal  najlepsze sposoby na budowanie swoich relacji, nawiązanie współpracy i szukanie potencjalnych partnerów biznesowych oraz nowych możliwości sprzedażowych.

Dodaj komentarz

Komentarze